czwartek, 9 czerwca 2022

Mazowsze Grójec - KS Warka 0:2

4 czerwca 2022 r. Grójec

Liga Okręgowa Radom - Mazowsze Grójec - KS Warka 0:2

Bramki: Rudnicki (71), Lenarczyk (86)

Widzów: 200

Cena biletu: 10 złotych


Długo się zastanawiałem nad wyborem meczu – ostatecznie zdecydowałem się na Grójec. O wyborze zdecydował fakt, iż tego dnia miały się odbyć derby powiatu grójeckiego i liczyłem na duże emocje. Dojazd szybki i sprawny – S8 z Warszawy. W Grójcu na początku padał lekki deszcz, ale potem wyszło słońce i zrobiło się gorąco. Trochę zaskoczyła mnie wysoka, jak na tą klasę rozgrywkową, cena biletu, ale ostatnio trafiają mi się same mecze nie biletowane, więc za bardzo nie narzekałem. Sam mecz, a zwłaszcza pierwsza połowa mocno rozczarował. Sytuacji niewiele i wydawało się, że tego dnia nie doczekam się bramek. Jednak w drugiej połowie po dośrodkowaniu z rzutu rożnego bramkę zdobyli goście, a tuż przed końcem spotkania podwyższyli wynik po skutecznie egzekwowanym rzucie karnym.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz