czwartek, 30 września 2021

KS Łomianki - PKS Radość 1:0

18 września 2021 r. Łomianki

Liga Okręgowa Warszawa I - KS Łomianki - PKS Radość 1:0

Bramka: Lichota (27)

Widzów: 50


Na weekend pogoda załamała się, co skutecznie zniechęciło mnie do dalszych wyjazdów. Na szczęście w okolicach Warszawy mam jeszcze sporo stadionów do odhaczenia, więc szybko znalazłem sobie obiekt, na którym nie było mnie na meczu. Padło na Łomianki, do których dostałem się miejską komunikacją. Kiedy gra lider z ostatnią w tabeli drużyną to zazwyczaj pada duża liczba bramek. Tym razem było inaczej. Okupujący ostatnie miejsce w tabeli PKP Radość mocno postawił się gospodarzom i był o krok od sprawienia sensacji. Ostatecznie lider strzelił tylko jedną bramkę i dopisał do swojego dorobku kolejne trzy punkty.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz