wtorek, 29 grudnia 2020

Jesień

6 września 2020 r. B Klasa Warszawa III AP EsKadra Warszawa - Inter Warszawa 8:0

9 września 2020 r. Puchar Polski Mazowieckie Warszawa Varsovia Warszawa - Orzeł Baniocha 2:5

12 września 2020 r. IV Liga Lubelska Grupa I Sparta Rejowiec Fabryczny - Lutnia Piszczac 1:2


Nie będę oryginalny w stwierdzeniu, że ten rok jest wyjątkowo trudny dla groundhopperów. Mimo wszystko nie spodziewałem się, że oglądanie meczy zakończę w tym roku już 12 września. Wpływ na powyższe miały różne czynniki, wypada mieć nadzieję, że w 2021 roku będzie już tylko lepiej. Od mojego ostatniego wpisu na blogu byłem na 3 meczach – wszystkie obejrzałem w ciągu tygodnia. Dwa mecze odbyły się na stadionach w Warszawie – były to nowe obiekty, na których wcześniej nie byłem. Pierwszy z nich to Strefa Sportu w dzielnicy Rembertów. Strefa Sportu to ośrodek sportowy na którym znajdują się cztery korty tenisowe oraz trzy boiska piłkarskie, z czego dwa z nich są pełnowymiarowymi boiskami o nawierzchni naturalnej, a jedno boiskiem o nawierzchni sztucznej. Tam swoje mecze rozgrywa występująca w B Klasie AP EsKadra, dla której obecny sezon jest debiutancki w rozgrywkach seniorskich. W składzie zespołu jest sporo zawodników, z bogatym doświadczeniem zdobytym w rozgrywkach na wyższym niż B Klasa poziomie. W barwach AP EsKadry występuje Tomasz Borys, który w rundzie jesiennej sezonu 2010/11 wystąpił w 6 meczach ligowych mojej Sparty. Tomasz Borys wystąpił również w meczu, który oglądałem w Strefie Sportu. Meczu bez historii, zakończonym wysokim zwycięstwem AP EsKadry. Drugi mecz odbył się na boisku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego w Warszawie. Jest to słynna „Klatka Arena” – obiekt jaki groundhopperzy najmniej lubią. Boisko ze sztuczną nawierzchnią, otoczone z każdej strony barierami. Mecz odbywał się w ramach Pucharu Polski Województwa Mazowieckiego. Drużyna Varsovii, która na co dzień występuje w rozgrywkach juniorskich podejmowała występującego w lidze okręgowej Orła Baniocha. Spotkanie rozpoczęło się sensacyjnie od gola dla młodych zawodników Varsovii. Później do głosu doszli przeciwnicy, którzy odnieśli zasłużone zwycięstwo. Ostatni mecz jaki oglądałem w tym roku było to spotkanie mojej Sparty. W Rejowcu Fabrycznym jej przeciwnikiem był beniaminek Lutnia Piszczac. Mecz był bardzo słaby i zakończył się zwycięstwem gości. Niestety później śledziłem poczynania mojej drużyny wyłącznie oglądając jej mecze na komputerze. Sparta miała udaną końcówkę rundy i obecnie zajmuje 8 miejsce w tabeli, mając tyle samo punktów co szósta w tabeli drużyna. Jest to o tyle istotne, że po rozegraniu kolejnych trzech kolejek nastąpi podział ligi na grupę mistrzowską i spadkową. Drużyny zajmujące pierwsze 6 miejsc w obu grupach IV ligi będą walczyć w grupie mistrzowskiej, z kolei zespoły z ostatnich 6 miejsc będą walczyć o utrzymanie w IV lidze.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz