piątek, 15 listopada 2019

Miesiąc ze Spartą

29 IX 2019 – IV Liga Lubelska – Sparta Rejowiec Fabryczny – Kryształ Werbkowice 2:1
6 X 2019 – IV Liga Lubelska – Granit Bychawa – Sparta Rejowiec Fabryczny 2:0
13 X 2019 – IV Liga Lubelska – Sparta Rejowiec Fabryczny – Łada Biłgoraj 0:4
19 X 2019 – A Klasa Chełm – Sparta II Rejowiec Fabryczny – Hutnik Dubeczno 2:6
20 X 2019 – IV Liga Lubelska – Górnik II Łęczna – Sparta Rejowiec Fabryczny 1:2
26 X 2019 – IV Liga Lubelska – Sparta Rejowiec Fabryczny – Lublinianka Lublin 0:0
9 XI 2019 – IV Liga Lubelska – Sparta Rejowiec Fabryczny – Unia Hrubieszów 4:3


Dawno nie było żadnego nowego postu na moim blogu. Przyczyna jest jedna - w tym czasie byłem wyłącznie na meczach mojej Sparty i nie chciałem za bardzo nudzić czytelników. Runda jesienna w ubiegły weekend się zakończyła (co prawda została do rozegrania jedna kolejka z wiosny ale moja Sparta przełożyła mecz na marzec), więc można zebrać wszystkie relacje w jeden post. Na półmetku Sparta zajmuje dobrą 9 pozycję - co prawda w lidze na dole tabeli jest spory ścisk, ale wynik osiągnięty jesienią można przyjąć z optymizmem. W ciągu tego miesiąca byłem na dwóch nowych stadionach - w Bychawie oraz Łęcznej. Stadion w Bychawie jest ładnie położony i posiada fajną trybunę i mogę go wszystkim groundhopperom polecić. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz