czwartek, 18 kwietnia 2019

Start Namysłów - Polonia Głubczyce 1:1

13 kwietnia 2019 r. Namysłów
IV Liga Opolska - Start Namysłów - Polonia Głubczyce 1:1
Bramki: Wilczyński (88) - Broniewicz (83-karny)
Widzów: 60


Stadion w Namysłowie od dawna był na mojej liście życzeń. Największy problem stanowił dla mnie dogodny dojazd, dlatego kiedy mecz został wyznaczony o godzinie która umożliwiała mi przyjazd na czas i powrót tego samego dnia to długo się nie zastanawiałem. Trochę obawy miałem w trakcie podróży, bo przez dłuższy czas padał śnieg. Na szczęście mimo średniej tego dnia pogody mecz odbył się. Na stadionie niestety była garstka widzów. W pierwszej połowie więcej z gry mieli goście, którzy przewodzili w ligowej stawce. Po przerwie gra się wyrównała. Długo zanosiło się na bezbramkowy remis, aż w końcu sędzia podyktował kontrowersyjnego karnego, którego skutecznie wykorzystali goście. Start nie podawał się i tuż przed zakończeniem doprowadził do remisu.
















1 komentarz:

  1. Ciekawy wyjazd bo pod koniec meczu wpisałeś się na listę strzelców ;-) No i wiadomo Namysłów stolicą mojego ulubionego piwa :-)

    OdpowiedzUsuń