czwartek, 17 maja 2018

Potok Pszczółki - GTS Goszyn 4:1

13 maja 2018 r. Pszczółki
A Klasa Gdańsk II - Potok Pszczółki - GTS Goszyn 4:1
Bramki: Kukowski, Binkowski, Kurs, Jakuszczonek - Ciecholewski
Widzów: 80

Przez Pszczółki wielokrotnie przejeżdżałem pociągiem, ale nie planowałem wizyty w tej miejscowości na meczu. Szukając jakieś opcji na niedzielę zauważyłem, że w Pszczółkach miejscowy Potok miał grać o dobrej dla mnie porze. Zakupiłem stosowne miejscówki na pociąg i udałem się w podróż – najpierw do Tczewa a potem dalej. Jak na A klasę to stadion w Pszczółkach jest bardzo ładny. Trybuna kryta (trochę wrażenie psuje duża liczba słupów podtrzymująca dach), zadbana murawa i system nawadniania. Z pewnością o takim obiekcie marzy niejeden klub z wyższej ligi. Mecz stał na dobrym poziomie. Do przerwy było 0:0 ale tuż po rozpoczęciu drugiej połowy worek z bramkami się rozwiązał. Długo losy spotkania nie były rozstrzygnięte, ale końcówka należała do wyżej notowanych gospodarzy, którzy ostatecznie zgarnęli 3 punkty.
























2 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o krytą, zastosowano tutaj "patent" z Pawłowic Śląskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń