piątek, 30 czerwca 2017

Sparta Rejowiec Fabryczny - Spółdzielca Siedliszcze 5:1

24 czerwca 2017 r. Rejowiec Fabryczny
Liga Okręgowa Chełm - Sparta Rejowiec Fabryczny - Spółdzielca Siedliszcze 5:1
Bramki: Oleksiejuk (15, 45 i 84), Kiejda (23), Martyn (75) - Stefanczuk (50)
Widzów: 150


Podobnie jak w ubiegłym sezonie Sparta w ostatniej kolejce podejmowała Spółdzielcę Siedliszcze. Zwycięstwo w tym meczu gwarantowało 3 miejsce w końcowej tabeli. Moja drużyna zadanie wykonała i zakończyła sezon na pudle. Nowy sezon Sparta rozpocznie 19/20 sierpnia. Ten mecz jest także ostatnim moim meczem w sezonie 2016/2017, trochę czekałem z postem, bo myślałem, że obejrzę mecz w okolicach Warszawy, jednak pogoda skutecznie mnie zniechęciła. Kolejne mecze już w nowym sezonie - mam nadzieję, że już w lipcu uda mi się coś zobaczyć na żywo.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz