czwartek, 8 grudnia 2016

Espanyol Barcelona - CD Leganes 3:0

26 listopada 2016 r. Barcelona
Primera Division - Espanyol Barcelona - CD Leganes 3:0
Bramki: Piatti (51, 88), Moreno (46)
Widzów: 17 137
Cena biletu: 42 euro


Mecz w Hiszpanii od dawna był jednym z moich największych marzeń. Największym problemem było zdobycie funduszy na wyjazd, ale kiedy w systemie pojawiły się ceny lotu w obie strony do Barcelony za niewiele ponad 200 złotych, to długo się nie zastanawiałem i szybko zabukowałem bilety. Do Barcelony wybrałem się na kilka dni i głównie skupiłem się na turystyce, a jest tam sporo miejsc do zobaczenia. Na szczęście czasu nie zabrakło na mecz - FC Barcelona grała w tym czasie na wyjeździe, ale dzięki temu mogłem się udać na stadion mniej utytułowanego Espanyolu. Bilet zakupiłem dużo wcześniej przez internet, dzięki czemu na stadion mogłem trochę później niż zwykle przybyć. Co prawda ta opcja mniej mi odpowiadała, ale jak już wcześniej wspominałem wyjazd do Barcelony był głównie nastawiony na zwiedzanie. Bardzo chciałem zaliczyć mecz Primera Division, bo to ostatnia liga z topowych europejskich lig, której jeszcze nie miałem w swojej kolekcji. Mecz miał dwa oblicza - pierwsza połowa była wyrównana i obie drużyny miały swoje okazje. Druga odsłona toczyła się pod dyktando gospodarzy, a z pewnością na jej przebieg miały szybko strzelone dwie bramki. Bardzo rzucało się w oczy dobre wyszkolenie techniczne piłkarzy oraz duży respekt do decyzji sędziego - zawodnicy w ogóle nie kłócili się z jego decyzjami. Mecz ten był prawdopodobnie moim ostatnim meczem w tym roku, który mogę zaliczyć do udanych.  


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz