poniedziałek, 5 września 2016

Roztocze Szczebrzeszyn - Orion Dereźnia 3:1

31 sierpnia 2016 r. Szczebrzeszyn
Liga Okręgowa Zamość - Roztocze Szczebrzeszyn - Orion Dereźnia 3:1
Bramki: Pliżga (3), Fediuk (35), Mazur (90) - Kupryn (50)
Widzów: 100
Cena biletu: 5 złotych


Urlop w pełni, piękna pogoda, więc w środę mogłem skoczyć na kolejny meczyk. Szczebrzeszyn od dawna miałem w planie - kiedyś chciałem tam się wybrać jak Roztocze grało z moją Spartą w IV lidze. Niestety oba zespoły spadły o poziom niżej, więc jakoś wizyta w tym mieście zeszła na drugi plan. Aż do minionego miesiąca kiedy śledziłem terminarzem i znalazłem mecz Roztocza. Dojazd też mi pasował, więc długo się nie zastanawiając ruszyłem w trasę. Roztocze jeszcze w IV lidze wyremontowało główną trybunę, która ładnie się prezentuje - mi szczególnie podobał się dach. Sam mecz to zasłużone zwycięstwo gospodarzy.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz