środa, 18 maja 2016

MFK Liptowski Mikulasz - FC Nitra 1:3

14 maja 2016 r. Liptowski Mikulasz
II Liga Promocja - MFK Liptowski Mikulasz - FC Nitra 1:3
Bramki: Kucharcik (90-karny) - Valenta (30), Kolmokov (65), Charizopulos (69)
Widzów: 300
Cena biletu: 1,50 euro


Do tej pory na Słowacji oglądałem wyłącznie mecze na poziomie ekstraklasy, tym razem postanowiłem udać się na drugą ligę. Po kilkugodzinnej podróży z trzema przesiadkami dotarłem na miejsce. Stadion Tatranu zlokalizowany jest w sąsiedztwie stacji kolejowej Okolicne. Mecz oglądałem w towarzystwie Jacka, z którym wiele razy udawałem się na wojaże po polskich stadionach, tym razem po raz pierwszy widzieliśmy wspólnie spotkanie poza granicami Polski. Dotychczas na Słowacji trafiałem na mecze o średnim (z wyjątkiem meczu w Trnawie), żeby nie powiedzieć słabym poziomie i zawsze zastanawiałem się jakim cudem mistrz Słowacji grał o jeden raz więcej w Lidze Mistrzów niż mistrz Polski. Tego dnia mecz również nie porywał, zwłaszcza zawiedli gospodarze. Patrząc na tabelę wydawać się mogło, że będą drużyną przeważającą, tak jednak nie było i jedynie na co ich było stać to na honorowy gol z rzutu karnego w ostatniej minucie spotkania.




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz