środa, 23 marca 2016

Cuiavia Inowrocław - Orlęta Aleksandrów Kujawski 1:2

19 marca 2016 r. Inowrocław
IV liga kujawsko-pomorska - Cuiavia Inowrocław - Orlęta Aleksandrów Kujawski 1:2
Bramki: Rybczyński (38) - Młodzieniak (17), Nowicki (85)
Widzów: 150
Cena biletu: 5 zł



Korzystając z większej ilości wolnego czasu w czasie zimowej przerwy od wyjazdów, sporządziłem listę odwiedzonych stadionów w trakcie meczy w każdym województwie. Okazało się, że dawno nie było mnie w kujawsko-pomorskim, bo blisko 3 lata. Postanowiłem więc zmienić stan rzeczy i z pomocą terminarzy wybrałem odpowiednie zawody. Za cel obrałem Inowrocław – często przy wyborze meczy kieruję się atrakcjami turystycznymi danej lokalizacji, a w przypadku Inowrocławia było sporo do zobaczenia. Z pewnością miasto jest bardziej atrakcyjne do zwiedzania w cieplejszej porze roku, ale i tak fajnie było spędzić sobotni dzień na spacerze po parku zdrojowym czy tężni. Kiedy czekałem na przesiadkę w Toruniu to zaczął padać śnieg i trochę się zaniepokoiłem czy spotkanie nie zostanie przełożone. Na szczęście do tego nie doszło. Bardzo pozytywne wrażenie robi stadion w Inowrocławiu, którego  z pewnością pozazdrościłby nie jeden klub z wyższej ligi. Mecz wygrali goście, którzy od 25 minuty grali w osłabieniu. Ze spotkania będę w szczególności pamiętał bardzo ładną pierwszą bramkę dla Orląt. 
  

























1 komentarz: