środa, 24 lutego 2016

Slovan Liberec - FK Jablonec 3:2

20 lutego 2016 r. Liberec
Synot Liga - Slovan Liberec - FK Jablonec 3:2
Bramki: Bakos (24, 38, 86) - Tecl (62-karny), Kysela (67)
Widzów: 4 641
Cena biletu: 120 koron czeskich


Rok 2016 oficjalnie rozpoczęty - inaczej jednak niż w ostatnich latach, bo meczem poza Polską. Liberec od dawna był na mojej liście życzeń i w końcu mogę go odhaczyć. Całą trasę pokonałem pociągiem, ale tym razem po raz pierwszy dotarłem do naszych południowych sąsiadów poprzez Szklarską Porębę i Harrachov. Mecz na który się wybierałem był to derbowy pojedynek z FK Jablonec - 44 podjesztedzkie derby. Stadion w Libercu nie jest duży i myślałem, że mogę mieć problemy z kupnem biletu, dlatego miejscówkę nabyłem za pośrednictwem  Ticketportal. Moje obawy okazały się nieuzasadnione bo stadion wypełnił się w połowie. Ci co jednak postanowili na żywo obejrzeć zmagania piłkarzy, z pewnością nie żałowali, bo mecz był ciekawy. Swoją drogą to mam szczęście do meczy czeskiej ekstraklasy, bo z reguły trafiam na interesujące spotkania, z dużą ilością goli. Mam nadzieję, że taki stan zostanie na dłużej, bo jeszcze kilka meczy w Czechach chciałbym zobaczyć.  
































1 komentarz:

  1. Bardzo fajny wyjazd, gratuluję dobrego początku sezonu i jazdy na mecz pociągiem, pozdrawiam piotr on tour

    OdpowiedzUsuń