poniedziałek, 3 czerwca 2013

Sokół Celestynów - Promnik Łaskarzew 1:4

2 czerwca 2013 r. Celestynów
A Klasa Warszawa II - Sokół Celestynów - Promnik Łaskarzew 1:4
Widzów: 50




Ostatnio brakuje mi czasu na dłuższe piłkarskie podróże, dlatego w niedzielne popołudnie wybrałem opcję lokalną i niedaleką podróż do Celestynowa. Wybór padł niemal w ostatnim momencie i w podróż jechałem w ciemno nie wiedząc gdzie dokładnie znajduje się stadion. Na miejscu okazało się że jest on w dość sporej odległości od stacji kolejowej. Trochę błądziłem zanim dotarłem do celu, co jakiś czas posiłkując się powiedzeniem „koniec języka za przewodnika”. Ostatecznie lekko spóźniony dotarłem na miejsce. Pierwszą bramkę strzelili gospodarze ale kolejne gole były wyłącznie autorstwa Promnika, który odniósł pewne zwycięstwo.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz