poniedziałek, 25 marca 2013

Zawisza Bydgoszcz - Miedź Legnica 5:1

24 marca 2013 r. Bydgoszcz
I Liga - Zawisza Bydgoszcz - Miedź Legnica 5:1
Bramki: Abbott (7,30), Wójcicki (24), Drygas (48), Ziajka (76) - Madejski (85)
Widzów: 3 000
Cena biletu: 15 zł


Pomimo, że od kilku dni mamy już kalendarzową wiosnę to pogoda skutecznie torpeduje rozgrywki ligowe. Plany na ten weekend kilka razy weryfikowałem, ostatecznie zdecydowałem się na mecz na szczycie I ligi w Bydgoszczy, gdzie Zawisza podejmował rewelacyjnego beniaminka – legnicką Miedź. Przysłowie „Do trzech razy sztuka” odnośnie Bydgoszczy w moim przypadku się sprawdziło, gdyż dopiero podczas trzeciej wizyty w tym mieście obejrzałem mecz piłkarski. Oba zespoły miałem okazję widzieć w akcji w tej rundzie za pośrednictwem stacji Orange Sport.
Czterogodzinna podróż z Warszawy minęła dosyć szybko. Wysiadłem na stacji Bydgoszcz Leśna, z której do stadionu jest już niedaleko. Przed kasą, na godzinę przed meczem, nieduże kolejki więc po chwili miałem już stosowny bilet.
Widzowie na stadion wpuszczani są tylko na dwie trybuny, ale i tak pomyliłem się i wszedłem na trybunę na którą nie miałem biletu. Zanim zauważyłem swój błąd zrobiłem kilka zdjęć a następnie po raz drugi tego dnia musiałem przechodzić przez szczegółową kontrolę.
Mecz nieoczekiwanie zakończył się pogromem gości. Miedź wbrew temu co mówi wynik aż tak źle nie grała, ale Zawisza tego dnia był w doskonałej formie, a jego kontry były zabójcze.















  



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz